Jou persoonlijke verhaal
Datum: 28/03/24 - 18:15 pm   298 Onderwerpen en 3.655 berichten

Auteur Onderwerp: Jou persoonlijke verhaal  (gelezen 5137 keer)

26 november 2019 (22:19:58)
gelezen 5137 keer

Renee

  • Gast
Goedeavond,

graag zou ik jullie een vraag willen stellen en hiervoor stel ik mezelf even voor.
Ik ben Renee Geurts, 20 jaar oud en kom uit Oss. Waar ik vooral van geniet in mijn leven is muziek, lekker eten en nieuwe mensen ontmoeten.
Momenteel volg ik ook een opleiding om persoon begeleider gehandicaptenzorg te worden. Als je het aan mij vraagt wat het mooiste beroep is wat je kan hebben, is dat wel in de zorg werken.

Ik ben erg geïnteresseerd in levensverhalen van andere mensen. Ook lijkt het me leuk om meer bezig te zijn met fotograferen.
Daarom ben ik een Instagram account gestart genaamd; humanofholland. Het is vergelijkbaar met het bekende account; humansofny.
Op dit account vertellen mensen hun eigen unieke, bijzondere verhaal met hoogte punten en dieptepunten.

Mijn vraag aan jullie;
Ik zou graag iemand willen interviewen/fotograferen met het syndroom van Klinefelter en hierbij een mooi/positief stukje tekst te schrijven om meer duidelijkheid en begrip te crieeren over het syndroom van klinefelter
Zou er denk je iemand geïnteresseerd zijn van jullie clubleden?


Ik hoor graag van jullie!!
Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Renee Geurts
Reneegeurts22@hotmail.com

28 november 2019 (15:38:55)
Reactie #1

Peer

  • Gast
Hallo Renee,

Klinefelter, heb je daar wel eens van gehoord?
En hoe ben je hier terecht gekomen?

Groet, Peer

29 juli 2020 (20:53:38)
Reactie #2

Onze Ad

  • Man met KS
  • Ervaren lid

  • Offline

  • 210
En Renee, is je missie geslaagd? Heb je iemand kunnen interviewen en kunnen fotograferen?
Groet, Ad

29 juli 2020 (22:42:30)
Reactie #3

Pilgrim

  • Man met KS
  • Expert

  • Offline

  • 318
Jeetje dat is al een tijd geleden.
Dat was nog pre covid

Tags: